קישור סניפי בינלאומי

חיבור סניפי חברה גלובלית 

שיטות מסורתיות לחיבור סניפים בחברות גלובליות:

1. VPN Site-to-Site: פתרון על גבי האינטרנט תוך כדי שימוש בנתבי תקשורת ו\או פיירוול Firewall באתר.
2. MPLS: פתרון ע"י שימוש בתשתיות ייעודיות המסופקות על ידי ספקי שירות מקומים ורשת גלובאלית.

חברות רבות שהחלו בתהליך הפיכתם לחברות גלולבליות, נוהגות להשתמש בפתרון Site-to-Site מאחר וזהו פתרון פשוט ליישום בזמן קצר ועלויותיו זולות בהשוואה לחלופה. ראה MPLS alternatives.

לפתרון Site-2-Site יש מספר חסרונות ובהם חוסר יציבות של תשתיות האינטרנט, במיוחד אלו המקשרות בין מדינות, בצורך לנהל כמות גדולה של הגדרות באופן מתמשך במערכות ה-FW הסניפיות ובמטה הראשי של החברה, בחוסר היכולת לצפות את התנהגות הרשת כמו כמות שגיאות ,השהיה קבועה וריצוד, וכתוצאה מכך לא לאפשר לחלק מהיישומים לעבוד כנדרש ובחוסר היכולת לתעדף עבודה של יישומים מסוימים על פני אחרים.

רשת ה-MPLS באה לתת מענה לחלק מהחסרונות שהוצגו בפתרון S2S, בעיקר בנוגע ליציבות התשתיות והיכולת לבצע תיעדוף ליישומים בהתאם לצורך הארגוני ולכן נעשה בה שימוש משמעותי בחברות גלובליות רבות. לעיתים בכדי להגדיל שרידות פתרון MPLS, מסופק לכל סניף גם קישור אינטרנט נוסף שיאפשר גיבוי לתשתית ה-MPLS הייעודית במקרה של תקלה.

האם יש חלופה טובה המשלבת את הטוב מבין שני הפתרונות?

בשנים האחרונות החלו להופיע שירותים שניסו לשלב את הטוב מבין שני העולמות. חלק מהפתרונות ניסו לשלב את שני סוגי התשתיות – אינטרנט ו-MPLS בכדי לספק פתרונות כלכליים יותר שיאפשרו לנצל את רוחב הפס הזול שניתן לקבל באינטרנט, יחד עם יציבות ותיעדוף יישומים הניתן ברשתות MPLS. בפתרונות אלו עושים שימוש בשני סוגי התשתיות בכל סניף – מחברים כל סניף עם תשתית אינטרנט ברוחב פס גבוה יחסית עם תשתית MPLS ברוחב פס נמוך המוזיל את עלות התשתית, מנתבים את התעבורה האיכותית והמתועדפת על גבי רשת ה-MPLS ואת התעבורה "הזולה" על גבי רשת האינטרנט בקישור S2S מוצפן.

המטרה העיקרית של פתרונות אלו באה להוזיל עלויות בניהול תשתית הרשת הסניפית אולם בעיות רבות נותרות לא פתורות. תשתית התקשורת המשולבת דורשת משאבי כח אדם פנים ארגוניים לניהול הרשת שמטבעה מורכבת יותר, כל שינוי זמני ואו קבוע בדרישות רוחב הפס של רשת ה-MPLS (למשל בעת שדרוג יישומים ואו בגידול הצורך ברוחב פס עקב גידול מספר המשתמשים הסניפיים), אורך שבועות רבים מאחר ויש צורך לשדרג הן את התשתית הבין לאומית והן את רוחב הפס של התשתית המקשרת את הסניף.

הפתרון שלנו

כחלק מהרצון למצוא חלופה אופטימלית טובה יותר חברה אינטרנט בינת לחברת Aryaka האמריקאית בכדי ליצור רשת תקשורת בינלאומית המבוססת על עשרות צמתי תקשורת (Point-of-Presence POP), המפוזרים ברחבי העולם ומקושרים בינהם על גבי תשתיות ייעודיות רחבות פס בטכנולוגיית MPLS.

ציוד קצה המותקן בסניף, מאפשר חיבור התקשורת הסניפית בצורה מהירה ופשוטה על גבי תשתית אינטרנט אחת או יותר (לטובת שרידות), לעבר ה-POP הקרוב ביותר (בעל ההשהייה הנמוכה ביותר), בצורה מוצפנת ויעילה. המידע המגיע לצומת התקשורת מנותב על גבי רשת Aryaka הפרטית לעבר ה-POP הקרוב למטה החברה ומשם המידע מופנה שוב בצורה מוצפנת לעבר מטה החברה.

יתרונות השירות הינם בהקמה מהירה האורכת מספר שעות בודדות, יציבות רשת, שרידות שירות מקצה לקצה באופן אוטמטי, דחיסת תעבורה מובנית החוסכת ברוחב הפס, הצפנת רשת מקצה לקצה ומערכת שליטה ובקרה המאפשרת למנהלי הרשת לקבל דוחות שימוש ולבצע תיעדוף דינאמי של רוחב הפס .יתרון נוסף הינו ביכולת להגדיל את רוחב הפס הנדרש בקלות ובתוך דקות בודדות.

 

על מנת לקבל פרטים נוספים אודות שירותי הקישור שלנו, יש למלא פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

 

לקבלת מידע נוסף ועוד פרטים, ניתן ליצור עימנו קשר בדרכים הבאות ואנו נשמח להעניק שירות:

מלאו טופס

    התקשרו אלינו

    שלחו מייל