הכבל התת-ימי נקרע, והסניף שלכם בהודו לא מצליח לעבוד מול AWS ? 🌊 אולי הגיע הזמן לחשוב על רשת קצת יותר חסינה… 💪
👨💻 לאחרונה אנו שומעים שוב ושוב על החולשות של רשת האינטרנט העולמית. קרעים במספר כבלים תת-ימיים 🌫️ באזור המזרח התיכון והים האדום גורמים לשיבושים קשים בתעבורה בין מזרח למערב. ארגונים רבים המפעילים סניפים ומרכזי פיתוח בהודו חווים תופעות של Latency גבוה, Packet Loss וניתוקים בגישה לשירותי ענן קריטיים ☁️ כמו AWS באירופה ובארה"ב.
💫 התוצאה: האפליקציות העסקיות קורסות והעבודה נפגעת. במצב הזה, ספקי אינטרנט רגילים (ISP) ורשתות MPLS מסורתיות מנותבים מחדש דרך רשת האינטרנט הציבורית, שהיא כמובן עמוסה, לא יציבה ולא צפויה.
🏆 כאן בדיוק נכנס היתרון העצום של פתרון התקשורת של אינטרנט בינת עם Aryaka: הרשת שלו אינה מסתמכת על האינטרנט הציבורי לתעבורה הגלובלית. יש לה Backbone פרטי וגלובלי משלה (Layer 2) עם עשרות נקודות (PoPs) ברחבי העולם.
הנה תיאור קצרצר של איך זה עובד:
🎯 כניסה לכביש המהיר הפרטי: התעבורה מהסניף שלכם בהודו לא נזרקת לאינטרנט הציבורי, אלא נכנסת ל-PoP הקרוב ביותר של Aryaka.
🎯 ניתוב חכם ומואץ: מרגע שהתעבורה עולה על רשת הליבה של Aryaka, המערכת החכמה שלנו מנתבת אותה לנתיב המהיר והיציב ביותר, שעוקף לחלוטין את אזור התקלה.
🎯 הגעה מהירה ויציבה ליעד: התעבורה מגיעה ליעד עם Latency נמוך ו-SLA מובטח, כאילו הקרע בכבל הציבורי כלל לא קיים.
היתרון הגדול של Aryaka הוא Resilience. 💪 הרשת שלנו בנויה מראש להתמודד עם תקלות תשתית גלובליות. במקום שהעסק שלכם יהיה תלוי בחסדי הנתיבים הציבוריים, אתם מקבלים רשת פרטית, מנוהלת ומבוקרת מקצה לקצה, שמבטיחה המשכיות עסקית וביצועים מעולים, לא משנה מה קורה בשאר העולם.
🌏 התקריות האחרונות עם הכבל הקרוע הן קצה הקרחון. אם חשובה לכם קישוריות יציבה ומהירה בין סניפים גלובליים ושירותי ענן, אולי שווה לחשוב מחדש על תשתית הרשת שלכם…
למד עוד כיצד אנו מסייעים ללקוחותינו ברחבי העולם
לעשות צעד קדימה







