אבטחת דואר אלקטרוני

אבטחת דואר אלקטרוני

הדואר האלקטרוני הפך מזמן לכלי עסקי עיקרי לתקשורת בין ארגונית. ארגונים עוינים רבים רואים בצורת התקשרות זו דרך נוחה להצפת משתמשי הארגון בתוכן שאינו הולם ,ותוכן שמטרתו פגיעה בארגון. האיומים מגוונים ודינמיים, משליחת דואר שמטרתו גניבת הרשאות ממשתמשים בארגון ועד שליחת קבצים המכילים וירוסים ורוגולות מסוגים שונים.

בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש בלתי פוסק של גורמים שונים ברשת שמוצאים שוב ושוב את הדרך מעבר לחומות ההגנה השונות, בדרכם אל תוך ארגונים ולמידע רגיש שניתן לנצל. האיומים הללו ממחישים את המצב החדש בו ההגנות ה"מסורתיות" אינן מספיקות עוד בכדי לעמוד בקצב האיומים הנוכחי.

אילו פתרונות קיימים להגן על הדואר האלקטרוני ?

כיום קיימים מספר פתרונות ושירותי אבטחה להגנה על שרתי הדואר והמשתמשם הארגוניים. רוב הפתרונות מתאפיינים באותם מאפיינים של הגנה – ע"י התקנת מוצר המותקן בתוך הארגון המקבל אליו את כל תעבורת הדואר האלקטרוני. בפתרון שכזה, הדואר עובר סינון לפי תיוג קבוע מראש המתעדכן אחת לכמה שעות\ימים ובהתאם מסמן את הדואר הנחשד כדואר מזיק או זבל, יתר הדואר עובר בדיקת תוכן של מנועי Anti Virus הפועלים על פי ניתוח חתימות קבצים והשוואתם למידע הנמצא קיים לגבי הקובץ המצורף.

כיצד ניתן למקסם את יכולות ההגנה מבלי להכביד עלויות ולסבך את התפעול?

  • פתרונות ענן הם הגישה כשהמטרה היא לאפשר תוכן דינאמי ככל האפשר ובכלל זה לאפשר הגנה עדכנית ככל האפשר אשר מתעדכנת אלפי פעמים ביום ע"מ לזהות תוכן זדוני ופוגעני.
  • פתרון ענן מאפשר חסכון בעלויות תפעול והקמה ומפשט תהליכי עבודה שאינם מצריכים תחזוקות והשבתות כחלק מתחזוקה שוטפת.
  • שירות הגנת מייל בענן מאפשר הגנה בפני התקפות הצפה אשר עשויות בקלות להפוך שירות דואר ללא זמין. כמו כן, שירות בענן אינו מגביל את לקוח הקצה ברוחב פס ומאפשר גמישות בהתרחבות וגישה מרחבי העולם בביצועים מקסימליים.
  • פתרון ענן מאפשר גמישות מירבית בכל הקשור לממשקי ניהול, לוגים ומדיניות מותאמת אישית.
  • פתרון בענן מאפשר הוספת ומנגנוני הגנה נוספים ועדכניים באופן שקוף לארגון, זאת מבלי הצורך להוסיף ציוד שעלויות רכישתו ותפעולו גבוהות. לדוגמא, שירות אבטחת מיילים בענן מאפשר סריקה מתקדמת של קבצים מצורפים בתוך הודעות דואר אלקטרוני מבלי הצרך בהוספת מכונה ייעודית שתבצע פעולה זו. רובד נוסף זה של הגנה מאפשר חסימת תוכן דינמי וחדש שאינו מוכר למנועי ה-Anti Virus ובכך חודר את שכבת ההגנה הבסיסית של הארגון.

הפתרון שלנו

אנו מציעים שירות אבטחת מיילים בענן שמכיל את כל היתרונות להגנה מירבית ומתקדמת. מאחורי הקלעים של השירות עובדים מנגנוני האבטחה המתקדמים בעולם מהספקים המובילים כל אחד בתחומם. הגנה מתקדמת אשר סורקת את הדואר האלקטרוני ברמות שונות ממקור השולח ועד ל-Sandbox מלא של כל סוגי הקבצים המצורפים.

לשירותים שלנו יש את היכולת להגן על ארגונים בפני האיומים המתקדמים והעדכניים ביותר שינסו לפגוע במוניטין הארגון, לגנוב מידע, להתחזות לאנשי הארגון ועוד.

הפתרונות שלנו שרידים, מוגנים מפני התקפות DDOS, גמישים ומותאמים במיוחד לשירותי הדואר המובילים בעולם כמו Microsoft O365 ו-Google.

 

 

על מנת לקבל פרטים נוספים אודות שירותי אבטחת הדואר האלקטרוני שלנו, יש למלא פרטים בטופס ואנו ניצור קשר בהקדם.

 

 

לקבלת מידע נוסף ועוד פרטים, ניתן ליצור עימנו קשר בדרכים הבאות ואנו נשמח להעניק שירות:

מלאו טופס

    התקשרו אלינו

    שלחו מייל